Overthinking first time preggy..
Hi mommies, on 31/8 sy test masih samar2..test guna digital clear blue showing 1-2 weeks..pastu perut pula selalu cramp2 but bearable..adakah disebabkan penat? Sbb selalu on road trip ke sana sini juga. Semlm pg scan, doc ckp blm nampak apa2 by right dah 6 weeks.. skrg ne sy overthinking sbb dah tak rasa cramp2 pun.. mcm hilang dah symptoms sblm ne..😭😭😭 tapi breast masih sore la.. normal ka sy mcm ne..#firsttimemom #firstmom #bantujawab #pregnancy #AskingAsAMom
Đọc thêm
Ruam Peluh, alergik atau tanda awal eczema?
Mommies sekalian, saya nak tanya anak saya ni baru sebulan lebih. Dia kerap naik ruam bintik2 dekat kawasan muka, telinga, leher, tengkuk dan kawasan bahu kiri dan kanan. Saya dah cuba sapukan aloevera, elok kejap lepastu naik balik. Awal2 saya ingat sebab ruam susu tapi bukan. Telinga anak pun saya tengok sampai jadi macam kering dan berkuping halus. Saya memang kerap bersihkan kawasan telinga anak. Saya risau dan kesian kot dia rasa gatal. Anak kadang2 tu gosok2 kawasan telinga dengan mitten dia. Saya pun kerap tukar mitten untuk elakkan kuman (which dia pulak memang suka gosok mulut jugak pakai mitten, terkena airliur sikit). Kalau ada mommies2 yang pernah pengalaman macam ni, boleh share dengan saya apa tips dan krim/gel yang digunakan untuk mengurangkan ruam dan kulit kering di kawasan telinga ni? Terima kasih #askforhelp #askmommies #mohonbantujawab #firstmom #mohonbantujawabbunda #anak
Đọc thêm




Saya pantang hari ke 36, sblum ni darah nifas da xda, cuma ad yg kuning2 tu ja. bekas2. tapi harini tetiba ada keluar darah balik. normal ke ya? ad experiemce mcm ni jugak tak? dy kuar mcm drh period tapi x banyak n x ketul pun. cuma darah la. half of panty liner. selagi x ckop 60 hari klau darah ttba kluar tu normal. lagi ka? #mohonbantujawabbunda #sharing #askmommies #mohonbantujawab
Đọc thêm


