Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
15561 Người theo dõi
Round ligament pain
Sesiapa ada pengalaman sakit round ligament terutamanya 2nd trimester. Bole share bila sahaja dia start sakit? Sekejap atau sepanjang hari dan bagaimana rasa sakit itu? 1st time mom here 😅#pregnancy #firsttimemom #secondtrimester
Berat turun
Saya dah 14 minggu harini tapi berat saya turun 5kg. Ada GDM on diet dan ada hipertensi (makan ubat). Kene jaga gula dan garam, nasi suku suku separuh, aduhai lapoooo.... Bahaya x eh turun banyak sangat... Dr marah x.. Esok nak check up ni
Group chat
Hai..due February ada group chat telegram/wassap x..kalau ada blh bagi link nak join jugak..senang nak tnya soalan
pergerakan baby
hello..nak tanya ada tak mommy2 kat sini preg 19 week tp blm merasa gerakan baby? tp cek jantung jantung baby ok je..
Badan mcm demam tapi tak demam
Saya baru 6 minggu. Badan saya seperti suhu tak stabil. Kejap panas kejap ok kejap sejuk kejap stabil. Dr ada bg ubat panadol dan lain lain. Wajar kah saya utk makan? Adakah suhu mummies semua begini semasa 5-6 minggu?
Botol susu
hi momies, momies ada pengalaman tak pasal tiba2 baby tolak botol susu? my baby dah sebulan tolak botol susu sebelum ni ok je minum pakai botol, nak buat macam mana ye momies? sy dah tukar pelbagai botol dah philip avents, samu giken, youbaby, mybabybee, hegen, pigeon, semua dia tolak. Help me momies 😓
Scan utk kepastian preggy
Double line . Tp kan .. Takde simptom . Lpastu, kita slalu bersama, xpna buang dlm . Hmm. Btol ke ngndung ek ? Takut hormon je . Brp weeks ye boleh scan utk kpstian ?
takde mabuk
normal ke 5 minggu takde rasa loya alahan macam pelik erm#mohonbantujawabbunda
My 3 months 23 days daughter
Normal ka baby suka buat muka cebik mcm nak nangis kalau kita bermain dengan dia? Dia xda sakit atau nak nangis, cuma kerap buat muka cebik. Mcm unlock new expression?😅🥹 #mohonbantujawab
NB with Toddler
Bagaimana ya kamu kawal emosi dan situasi? Bila anak yg baru menginjak 3 tahun dan toddler yg mau menginjak 3 bulan bila dua dua menangis..? Aku hampir stress jadinya.. Btw yg toddler smua mau ibunya saja yg buatkan utk dia.