Upt double line
Tdi sy g scan kt klinik.. doktor ckp rahim sy kosong.. Tpi upt double line

Hmpir sama upt saya,scan nmpak kantung tp blm dpt ukur size sbb masih awal ,doc assume dlm 3-4 w mcm tu..mgkin awak punya masih tlmpau awal sbb dulu pun saya mcm tu xnmpak scan atas tp buat tvs bru nampak
same mcm sy.. sy jenis period tak teratur.. kalo ikut skrg da 8week6day.. tapi scan ade kantung je.. janin tiada la.. doc suruh repeat lagi 2minggu.. kntung sy tu da nmpak dlm 6week5day
Bawah 8 weeks high possibility untuk tak nampak apa2 dan ianya normal selagi tiada pendarahan atau cramping yang kuat. Mesti doktor suruh repeat lagi 2 minggu kan?
InshaAllah ade ni.. LMP bila sis? Lg 4 mggu boleh scan ni
Sy tk thu lh lmp bila....sy jenis period irregular
in Syaa Allah...moga dipermudah segala urusan sis
dah berapa minggu
Tk thu lg bpe minggu...sy kne tnggu result beta hcg sy

