Upt double line

Tdi sy g scan kt klinik.. doktor ckp rahim sy kosong.. Tpi upt double line

Upt double line
6 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Hmpir sama upt saya,scan nmpak kantung tp blm dpt ukur size sbb masih awal ,doc assume dlm 3-4 w mcm tu..mgkin awak punya masih tlmpau awal sbb dulu pun saya mcm tu xnmpak scan atas tp buat tvs bru nampak

Post reply image

same mcm sy.. sy jenis period tak teratur.. kalo ikut skrg da 8week6day.. tapi scan ade kantung je.. janin tiada la.. doc suruh repeat lagi 2minggu.. kntung sy tu da nmpak dlm 6week5day

Bawah 8 weeks high possibility untuk tak nampak apa2 dan ianya normal selagi tiada pendarahan atau cramping yang kuat. Mesti doktor suruh repeat lagi 2 minggu kan?

4mo trước

Betul. Sy 7weeks scan tak nampak. Doctor suruh repeat nanti 12weeks.

InshaAllah ade ni.. LMP bila sis? Lg 4 mggu boleh scan ni

4mo trước

Sy tk thu lh lmp bila....sy jenis period irregular

in Syaa Allah...moga dipermudah segala urusan sis

dah berapa minggu

4mo trước

Tk thu lg bpe minggu...sy kne tnggu result beta hcg sy