Nak tanya uri Di bawah Boleh bawa mati ke?

Semalam sy ade ke hukm Scan,dr kata uri Di bawah dan katanya boleh jd pendarahan saya baca Di google boleh bawa kematian betul ke? Tolong jawab ye ibu2 dan rakan2 yg ada pengalaman

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi
Thành viên VIP

ye btl jika lmbt smpai ke hsptl n hilang byk drh...bhya pd mommy dan juga bby..dua2 berisiko.. mcm.sy dlu pn uri bwh.pp type 3.. ms 34minggu doc suh bersalin czer...ank lahir prem..even xde bleeding doc suggestkn bersalin awal sblm trjd perkara tidak di ingini... hurm.. mcm kwn sy pnh alami.bleeding sbb uri bwh..kmdian terpkse bersalin czer dan selepas bersalin koma 5 hri kmdian hilang ingatan selama.seminggu... jd jika alami uri bwh ni. kena byk bedrest..jgn byk berjln..jgn brdri lm..jgn angkt brg berat dlm erti kata lain..apa shj yg memudaratkan..plz tlg elakkn..demi keselamatan dri sndri dan juga ank..

Đọc thêm
4y trước

most wlcme puan..😘✌

Promo terbesar expert care sudah dimulai, diskon hingga Rp.100.000 sedang berlangsung di shopee, ada juga voucher diskon 100% alias gratis bagi bunda yang beruntung. Buruan cek di https://shope.ee/9UfEMMqqTg (id-2500306)