Dah boleh ke ?
Sekarang saye dah 33 minggu, dah boleh bersama suami dan suami boleh buang dalam ke untuk cepatkan bukaan ? Atau tunggu 36 minggu nanti. Sekarang ni saye banyak berjalan je untuk nak bagi cepat bukaan sebelum kene serah diri.
Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Sekarang saye dah 33 minggu, dah boleh bersama suami dan suami boleh buang dalam ke untuk cepatkan bukaan ? Atau tunggu 36 minggu nanti. Sekarang ni saye banyak berjalan je untuk nak bagi cepat bukaan sebelum kene serah diri.

saya first mom, sepanjang bersama suami time pregnant takd buang dalam . time tuh saya dah 37w4d saya bersama suami and dia buang dalam . know what esok nya perut mengeras and bukaan dah 3cm 😂 selang sehari saya dah bersalin ye 🤣🤣
