pergerakan janin

Sekarang mengandung anak ke 2 . dah 18 minggu lebih ,, tapi langsung x rasa janin bergerak ... ada beli juga untuk kesan jantung bayi ,, tapi susah sgt cari jantung bayi tu .. paling pun naik smpai 51 saja pun sekejap pastu senyap ... kenapa ya ?

5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

saya pun baru 18w 2nd baby , akan tiba masanya nanti kita akan rasa baby bergerak . kadang dia bergerak kita yang tak rasa . saya dah rasa cuma kadang kadang je tak selalu sangat pun , ada moms yang dah rasa gerak ada jugak yang belum rasa lagi . normal je tu , InshaAllah