Saya dah 15 hari lambat period. Hari ke 9 & 14 saya cek UPT masih negatif. Hari keberapa selalunya dah boleh cek UPT? Boleh jadi ke UPT negatif tapi saya pregnant?
Sama macam saya... 2 bln period xdtg... Bln pertama check UPT still negative.. Tp bila dh bln kedua sya positive pregnant... Cuba balik pakai UPT bln yg kedua sis.. Mana tau rezeki sis
3 các nhận xét khác
Vô danh
4y trước
saya tgh lalui skrg. selalu every month mmg period on time. ni dah 2 minggu lewat haid.. tp check upt -ve
ada kemungkinan jg sis.. nnt try cek blk.. moga ada rezeki
Update harini: ada keluar darah, darah period ke tu?