Recommend Pampers!!

Saya baru try pampers ni semalam beli kat kedai cina. And surprisingly sangat best yeee pampers ni! Rm27+- mcm tu lah tak silap.. biasa untuk quality macam ni mmg tak dapat tau harga ni.. Korang baca la sendiri. Saya rekomen sesangat untuk beli pampers ni. If nk yang murah tp quality sama mcm huggies, mamypoko, boleh try this one!! 🤩👍🏻 UNI DRY PAMPERS.

Recommend Pampers!!
6 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

anak saya pernah pakai gengki dan mencuba uni dry.. dua² ni mcm sama elok maksudnya walaupun uni dry lebih murah tp quality sama seperti gengki.. cuma bagi anak saya yang sudah 3 tahun.. genki dan uni dry walaupun size xL hanya mampu menahan 1 kali urinasi sahaja.. maksudnya jika saya terbangun malam saya harus tukar lampin anak saya, jika tidak pasti akan lebih muatan dan bocor.. ia bergantung atas kanak² sendiri sebanyak mana urinasi mereka.. tetapi saya tidak kata kedua jenama ini tidak bagus cuma tidak sesuai dengan anak saya sekarang..

Đọc thêm
3mo trước

betul tu. mungkin ada yg sesuai ada yg tak sesuai. kena try n error

Saya gembira anda berpuas hati dengan pampers Uni Dry yang anda cuba. Ia penting untuk memilih pampers yang sesuai dan berkualiti untuk bayi anda. Dengan harga yang berpatutan dan kualiti yang baik, ia pastinya merupakan pilihan yang baik untuk bayi anda. Teruskan memberikan ulasan positif dan berkongsi pengalaman anda dengan produk tersebut di komuniti ibu yang lain. Semoga pemilihan pampers yang betul akan memberi keselesaan kepada bayi anda. https://invl.io/cll7hzz

Đọc thêm
3mo trước

hii sis! ye betul yg tu. cuba tau!! 🤩

save dulu hihi. thank you for sharing 💕

3mo trước

welcome! hope sesuai dgn anak mummy 😍

Influencer của TAP

Terima kasih berkongsi

Thành viên VIP

😍👍🏻👍🏻