Speech Therapy /Speech Delay

Salam, Hai Mommies2! Nak tanya ada tak pengalaman anak2 korang yang ada speech delay? Anak saya dah 1 tahun 6 bulan tapi tak ada perkataan lagi, faham semua arahan, eye contact Alhamdulillah ada. Cumaa dia tak ada any words. Hanya erghh, tunjuk, jerit, bawak barang kat kita. Patut ke saya stay calm dulu sampai umur cecah 2 tahun? Korang ada tips tak? Petua ke? Abangnya tak ada speech delay pun, yang kedua ni yang macam ni? Ada apa2 ke korang try, boleh share tak? #mohonbantujawabbunda #askmommies #adakahbundayangmengalamihalyangsama #bantujawab #mohonbantujawab #sharing