Kearah Komuniti Positif & Selamat

Pertama sekali, pihak kami ingin memohon maaf atas sebarang post yang menyinggung/sensitif yang dikongsi oleh pengguna yang tidak bertanggungjawab. Kami telah mencuba sebaik mungkin untuk memastikan ruangan komuniti ini membantu dan selamat untuk setiap pengguna. Walaubagaimanapun, berikutan dengan peningkatan bilangan pengguna di komuniti ini, kadang kala kami terlepas pandang akan post-post negatif/sensitif yang terpapar di ruangan utama. Dengan usaha kami untuk memastikan komuniti yang positif dan selamat, kami ingin meminta bantuan para pengguna semua yang sanggup dan bersedia untuk pantau aplikasi ini dan mengenal pasti dan melapor post-post yang tidak berkaitan. Sekiranya anda melihat atau ternampak post-post negatif/sensitif di aplikasi ini, jangan teragak-agak untuk buat aduan terus ke emel [email protected] Kerjasama anda semua amat kami hargai. Semoga inisiatif ini dapat menjadikan komuniti ini lebih baik dan selamat untuk semua pengguna.

Kearah Komuniti Positif & Selamat
31 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi
Thành viên VIP

Hi admin 😊 Mohon juga pantau semua saranan yg sesuka hati menggalakkan bayi diberi makan seawal 1 bulan. Juga saranan air masak dan supplements. Tiga ni harus di bawah pantauan doktor.bukan sewenangnya saja

Đọc thêm

Hai admin. Di kesempatan ini sy nk bertanya pasal reedem. Sy ade redem minuman pegaga dan sehingga sekrg tiada sebarang respon dr pihak admin sedangkan point sy sudah ditolak semasa sy redeem brg tersebut. Bagaimana ye?

4y trước

Hi, untuk ganjaran Minuman Pegaga anda akan dapat emel secara automatik selepas menebus. Mungkin anda boleh semak emel anda di bahagian ‘spam’ atau ‘junk’. Jika tiada, anda boleh hantar emel ke [email protected] dan saya akan bantu anda.

Thành viên VIP

Admin, nak tanya, sy newbie dlm apps ni. Kenapa sy tak boleh nak tekan vip member ye? Utk manage acc tak boleh langsung

4y trước

Kalau sy tekan button vip member terus je balik g home apps ni. Itu yg sy tak faham cara nk apply

Super Mom

Alhir nya the asia parents brsuara. .tq admin. .yeeayy. .❤🥰😍

Thành viên VIP

Okay admin, terbaik 👍🏻👌🏻

ada jugak admin ye, engat takde.

Ok bah... terbaik admin...

orite...bereh admin...

Thành viên VIP

Baikkk..noted..😘✌

Baik admin..tq info