Chính sách bảo mật Hướng dẫn cộng đồng Sơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Normal ke kalau mengah masa trimester pertama? Lebih tepatnya dalam minggu 8-10. Kebiasaannya saya mengah pada waktu petang. Atau mengah takde kena mengena dengan ibu hamil? #firsttimemom #ingintahu
saya pun sama. mengah rasa letih je tiap kali petang, tapi sekarang time maghrib nak ke malam mengah tu datang. tapi doktor kata takpe sebab maybe sebab perubahan hormon
Normal je bg pengalaman saya. Tak boleh buat kerja berterusan
oh patutlah. saya petang petang bersilat kat dapur. terima kasih ya
Anonymous