Normal ke 5W

Normal ke 5weeks tak ada alahan, perut cramp

21 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

normal puan. alahan usually starts to peak around minggu ke6 dan paling teruk by around minggu ke9 and will slow down by minggu ke12.. but diff person diff symptoms. for me both my children alahan exactly start around 6th week, first baby vomit sampai baby born and second baby vomit fully stop by 18th week.

Đọc thêm

normal je .. sy first trimester takde alahan kadang cramp perut kembung tu biasa .. skang dah trimester ke 2 sy tibe² muntah mcm alahan gitu tapi sehari sekali je lepas muntah hilang segala sakit pening semua . alhamdulillah

Normal puan, kalau awal2 tahu memang camtu. Saya awal2 tahu, semua benda saya boleh makan. Masuk je 6 week terus xblh mkn. Skrng dh 9week pling dasyat sy xblh bau org menumis bawang 😭😭😭

Hati2 sis sya pun rasa mcm tu.. dah masuk 10weeks ke atas mmg tak leh bawa bincang… smua alahan dtg.. skrg dah 16weeks second trimester masih lagi… mual muntah

sama la awak kita takut sangat adakah kita pregnant ke tak?check upt masih double line..time ank kedua alahan nasi n xley minum susu (tapi bby meninggal 2024)..

sy masa pregnant kn yg boy xde alahan sis.. mcm xpregnant rasa.. mcm ank sy yg girl teruk alahan smpai 4-5m.. nk mkn pun xde selera asl mkn je muntah blik ..

Rezeki sy dr awal pregnant, takde alahan. Cuma alah dgn tidur je, kerjanya mengantuk aje manjang. Bersyukur sgt lalu awal kehamilan tanpa alahan, rezeki tu

anak first alahan saya teruk sangat sampai trimester 3 , anak second sampai ke 4 sekarang ni . langsung takde alahan , bagi saya normal je

2mo trước

tulah kita jadi anxious, sbb dua kali sblm ni gugur, tak ada alahan jugak walaupun dah week 9 masatu

Normal awak. Saya masa 5weeks kuat makan. Tapi lepas masuk 7 weeks baru alahan tu datang. Cuma tak teruk sangat. Loya dengan tak sedap badan gitu je

normal dear, sya xdk alahan apa pun... period memang xterator... buat upt naik double line,gi klinik dh 5 bulan😂🤣