gerakan baby slow
normal ke 29 weeks baby kadang movement kuat, kadang slow? ada movement tp tak ada kicking, ada pun macam halus. pening la fikir ok ke tak sebenarnya. ada kata ok janji ada movement, so kena risau ke tak 😔😔😔
Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
normal ke 29 weeks baby kadang movement kuat, kadang slow? ada movement tp tak ada kicking, ada pun macam halus. pening la fikir ok ke tak sebenarnya. ada kata ok janji ada movement, so kena risau ke tak 😔😔😔

bergerak kadang kuat / slow tu normal.
