Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
13169 Người theo dõi
Baby eczema
Boleh cadangkan lotion apa yang sesuai untuk baby eczema ( kulit kering dan ruam merah di badan dan muka)
ragu ragu dengan result upt
hi mummy semua .. kalau upt macam ni nampak 2 line tak ye, keliru saya. scan di klinik belum nampak kantung tapi saya last period bulan 7. saya tak ingat tarikh last period tu . macam mana ya. buntu saya pregnant ke tak
Nifas dan haid
hai ibu2 yg tengah berpantang. normal ke dah masuk hari ke 38 berpantang, tiba2 turun darah macam period tu?
Lepas 60 hari
Kenapa ye 60 hari lepas bersalin rasa macam keluar air.. Ke tgh subur?? Atau darah nifas dah hujung2 nk habis??
Berat baby 32 minggu
Berat baby 1.4kg 32 minggu. Normal ke n boleh naik bnyk lagi x? Risau lah
Tidur baby
Hi . Nak tanya. Korang yg ada ank newborn @ bby 0-3bulan akan tidur kan baby waktu malam start pkul bape?sya tdur kn dr pkul 9 tu pon betul2 tidur pkul 11-12.. normal x?
Probiotic Biogaia
hi mommy semua, siapa pernah guna biogaia untuk baby sebulan? boleh share feedback tak. Anak saya kerap kembung dan susah nak kentut/ berak.
GDM on diet / ubat
Korang beranak normal atau Caesar??baby berat bp kg bila lahir?boleh share x. Terima kasih.
Kelengkapan berpantang
Magic Warmer atau set tungku with burner tu yang okay ye para ibu? Nak beli yang betul2 berguna, takut nak beli, tapi tak pakai. Nak jimat selagi boleh😅
Inj Depo dan period
Hi mommy nak tanya ada yang pernah inj depo trus dtg period kee sbb dah pernah tnya dr mmg akan ganggu hormon tpi sya lpas cucuk trus period selalunya period sya 7 hari sekarang dah hari ke 9 normal ada yng pernah kene macm nie? #Mommies #AskingAsAMom