Keputihan hamil 6w
Hi mummies, saya ada keputihan putih mcm pekat sikit. Keluar kadang2 je. Boleh tahu sebab apa ye? Sampai sekarang still ada lagi. Mcm mna nak hilang kan or memang normal? Saya takde rasa gatal even sikit pun takde.
Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Hi mummies, saya ada keputihan putih mcm pekat sikit. Keluar kadang2 je. Boleh tahu sebab apa ye? Sampai sekarang still ada lagi. Mcm mna nak hilang kan or memang normal? Saya takde rasa gatal even sikit pun takde.

Normal sbb hormon. Tak normal jika ada darah, bertukar warna selain putih, kuning dan jernih beserta cramp abdomen dan berdarah juga gatal.

seorang ibu ❣️