Zincofer & Obical

Hi mummies. Nak tanya ada sesiapa makan combination zincofer and obical. Saya macam confuse boleh ke if nak makan serentak combination ni. Thank you #bantujawab #SeriusTanya

5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Tak boleh sis Zincofer ada iron, obical ada calcium Calcium akan menghalang penyerapan iron so jadi membazir je zincofer awak tu Cadangan saya Zincofer makan pagi Obical makan sebelum tidur If awak tak loya tekak la Kalau loya tekak tukar zincofer sebelum tido obical pagi-pagi lepas sarapan Make sure awak inform doktor atau misi kat tempat checkup awak sebab selalunya dia tanya awak makan supplement apa.. kalau dia tak approve jangan makan.. saya memang tak dapat ubat dari kk sebab dah ada supplement sendiri dan doktor approve saya makan semua tu..

Đọc thêm

Any prescription awak kena ada doctor punya consultantation. Saya suggest awak terus tanya doc awak. Sebab doc awak lagi tahu since dia ada record buku pink.

tanya doktor yang prescribe, atau ahli farmasi masa ambil ubat. atau walk in ke mana2 farmasi, bawa dedua tu, and tanya kat ahli farmasi kat situ.

saya makan zincofer je dari first buka buku sampai skrg..

Thành viên VIP

better tnya doc perlu gap tak mkn