Help mommies
Hi mommies Sy mengandung tapi blm berkawin dengan boy, perut dah 24weeks. kalau nak berkawin skrng bole ke?and kalau nak kawin urus d pejabat mana, sama apa yg nak d sedia kan untuk proses perkawinan tu
Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Hi mommies Sy mengandung tapi blm berkawin dengan boy, perut dah 24weeks. kalau nak berkawin skrng bole ke?and kalau nak kawin urus d pejabat mana, sama apa yg nak d sedia kan untuk proses perkawinan tu

Cuba ke pjbt agama utk lebih jelas.. semoga dipermudahkan urusan sis 🤲🏻
