Help mommies
Hi mommies Sy mengandung tapi blm berkawin dengan boy, perut dah 24weeks. kalau nak berkawin skrng bole ke?and kalau nak kawin urus d pejabat mana, sama apa yg nak d sedia kan untuk proses perkawinan tu

klo ikutkan xboleh nikah...u kne tggu sampai bersalin..klo u nikah..u akn kne nikah sekali lg...sbb isu nasab akn bermasalah..jgn main2 bab nikah masa mengandung..nnti di masa depan anak u akn menanggung kesalahn u dgn sgt berat..lg2 klo dia ank prempuan..xpe..better u tahan malu harini..bg i malu tu utk membina jati diri u..u tetap boleh mnjadi single mom yg baik...dr u menikah dgn lelaki yg xbertanggungjwb..yg penting family u kne tau...incase fmily u xterima..u kne perlhn2 cri solution utk tempat perlindungan...yg penting baby u selamat..dan u pon selamat..
Đọc thêm
