Edd 29/7 ada yg da bersalin ke?

Hi mommies yg same edd, ade yg dah bersalin ke? Harini masuk 39w tp masih xde takde tanda lg.. kite nye gdm kne serah diri mggu depan.. 🥹 ptg td briskwalk tp perut asek mengeras je pastu senak bwh perut 😅 Update : alhamdulillah safely delivered on 24/7 🤲

5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Saya edd sama dgn awak 29/7 . Tapi dah bersalin 22/7/26 semalam . Tapi senak bawah perut tu mcm tak lama dah tuu . Saya pun macam tu perut jadi tak best dua tiga hari sebelum bersalin

1mo trước

Kita ada spotting coklat kat pad masa tu terus pi pac untuk double konfirm . Pastu doc seluk baru bukaan 1cm . Malam tu terus contraction kuat . Esok pagi dah bersalin 😅