Serah diri

Assalamualaikum semua. Ada tak dkt sini edd 10/6? Saya kena serah diri 9/6 ni sbb ada history less fetal movement haritu. Belum ada tanda2 lgi ni 😔🤲🏻kwn2 yg edd jun majoriti dah beranak 😌 saya 39w Ada tak yg sama edd? Dah ada tanda ke? 🥹

10 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

saya pulak 12/6 hahahaha kita yang dekat dekat ni tak beranak lagi.. yang 20 june ke atas ramai da beranak, dalam tiktok ramai dok update. huhuu.. semoga kita semua selamat bersalin..

Post reply image
3mo trước

kita 13/6 tp xde tanda jgk 😅

Sama due., Tanda baru keluar jam 12 mlm td kerap mengeras n light contraction . Dah 2 cm doaakan sayaaa dpt normal tk koyak tk jahit yaaa ❤️ moga dimudahkan urusan kita smua

3mo trước

macam mana tahu 2 cm.. awak pergi hospital ke

Saya edd 11/6 nii. Masih takda tanda2 lagi🥹 lps buat brisk walk je mula laa sakit kaki dan lenguh2 badan huhu

3mo trước

hahah saya mmg takda exercise apa2. paling2 rajin buat butterfly je 🤣 mungkin saya pun nak kena tukar tilam baru kut 🫢

sy edd 22/6 masih belum beranak lagi...dah ada tanda 4 hri lepas...tapi lenyap dh tanda tu..pelik

3mo trước

sy keluar lendir darah 5 hari berturut2.. tapi lepastu dh xde..pelik betul

sy due 24/6 tp 9/6 ni nanti serah diri sbb gdm..blom ada tanda apa lgi ni 😫

Sama Kita sis...anak relax lagi dalam perut..edd saya awal sehari je dari sis

3mo trước

hahaha bertabah la kitaaaa 🥹 semoga dimudahkan urusan puan 🥰🤲🏻

saya due 9/6. masih xda tanda2 lg. 8/6 dah kene serah diri🥹

3mo trước

hihi kita beza sehari je yaa🥹 semoga dipermudahkan utk puan dan baby 🥰🤲🏻

Moga dipermudahkan urusan melahirkan

saya kena serah diri 10/6 …11/6 operate

3mo trước

semoga dimudahkan urusan puannn kenapa kena operate tuu?

Sy edd 23.6 serah dri 8.6 gdm

3mo trước

Sy ftm edd 24/6 ada gdm jugak. Tapi dr takde suruh serah diri awal. Dr kata masuk ward 24/6. Saya dah tak sabar nak bersalin 🥲 tak larat