Serah diri
Assalamualaikum semua. Ada tak dkt sini edd 10/6? Saya kena serah diri 9/6 ni sbb ada history less fetal movement haritu. Belum ada tanda2 lgi ni 😔🤲🏻kwn2 yg edd jun majoriti dah beranak 😌 saya 39w Ada tak yg sama edd? Dah ada tanda ke? 🥹

saya pulak 12/6 hahahaha kita yang dekat dekat ni tak beranak lagi.. yang 20 june ke atas ramai da beranak, dalam tiktok ramai dok update. huhuu.. semoga kita semua selamat bersalin..

Sama due., Tanda baru keluar jam 12 mlm td kerap mengeras n light contraction . Dah 2 cm doaakan sayaaa dpt normal tk koyak tk jahit yaaa ❤️ moga dimudahkan urusan kita smua
macam mana tahu 2 cm.. awak pergi hospital ke
Saya edd 11/6 nii. Masih takda tanda2 lagi🥹 lps buat brisk walk je mula laa sakit kaki dan lenguh2 badan huhu
hahah saya mmg takda exercise apa2. paling2 rajin buat butterfly je 🤣 mungkin saya pun nak kena tukar tilam baru kut 🫢
sy edd 22/6 masih belum beranak lagi...dah ada tanda 4 hri lepas...tapi lenyap dh tanda tu..pelik
sy keluar lendir darah 5 hari berturut2.. tapi lepastu dh xde..pelik betul
sy due 24/6 tp 9/6 ni nanti serah diri sbb gdm..blom ada tanda apa lgi ni 😫
Sama Kita sis...anak relax lagi dalam perut..edd saya awal sehari je dari sis
hahaha bertabah la kitaaaa 🥹 semoga dimudahkan urusan puan 🥰🤲🏻
saya due 9/6. masih xda tanda2 lg. 8/6 dah kene serah diri🥹
hihi kita beza sehari je yaa🥹 semoga dipermudahkan utk puan dan baby 🥰🤲🏻
Moga dipermudahkan urusan melahirkan
saya kena serah diri 10/6 …11/6 operate
semoga dimudahkan urusan puannn kenapa kena operate tuu?
Sy edd 23.6 serah dri 8.6 gdm
Sy ftm edd 24/6 ada gdm jugak. Tapi dr takde suruh serah diri awal. Dr kata masuk ward 24/6. Saya dah tak sabar nak bersalin 🥲 tak larat



Hoping for a child