gov or private?
hi mommies.. mind to share, which hospital u choose to deliver your baby? private or gov? which one is the best for the 1st baby?
43 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Private mahal tp kalau ada bajet, boleh gi private.. Cuma tengok jugak pada keadaan mommy, ada masalah masa pregnant ke tak.. Kalau ada masalah better awal2 masuk gov.. Sebab kalau kena stay hosp lebih lama, merana la nak bayar kos duduk wad.. Tp kalau pregnant sume ok, pergi la private.. Dari segi layanan tu kat private pun ada jugak nurse yg teruk.
Đọc thêmCâu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến


Stay away from negativity!