tips cepat bersalin
hi mommies , ada tips tak utk baby cepat klua ? kitonyo 1st time hehe . kalau ada share laaa 😆 saya due 30/10 tpi mcm nk awalkan sikit 10/10 cantik kan tarikhtu ? hihi
Vô danh
11 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
hy..sy mom due 30/10..tpi doktor nak tukar tarikh due sy awl sbb baby besar dan sy ada GDM jgk🥲😂baby dh msuk laluan kepala d bawah🤭 rasa xsabar nak jumpa baby
Câu hỏi liên quan
