implanon

Helo momies..boleh share pengalaman momies yg pernah on implanon tak..

3 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi
Thành viên VIP

Hi sis, walaupun post lama. meh sy share sikit. Sy baru pakai implanon dlm 3 bulan cmtu. setakat ni, period first month dtg ok je, next 2 month ni x dtg2 smpi sy check upt takut pregnant pulak. side effect yg sy perasan, sy jd cepat marah sikit. xtau lah mungkin sbb stress lepas bersalin jugak ke apa. tp, rasa mcm sy waktu remaja dulu senang sangat naik angin. lg satu sy perasan, kepala sy sakit. sy rasa side effect dt impanon lah. tp ada kemungkinan lain yg power spec sy kena tukar. tp 2 perkara ni sy perasan lps sy pakai implanon. berat badan sy maintain dr lepas pantang x naik x turun. sy ada dlm 3 kg lg nk smpi berat before pregnant. tp x dpt turun lg. so far ni je sy perasan kesan implanon kt sy.

Đọc thêm