40weeks Due 6/8

Harini dah due tapi baby masih aktif dalam perut mama 😅 Mcm mana nak encourage dia keluar eh. Sbb doc bagi 6 hari je lagi kalau tak kena serah diri and induce 🥲

7 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Sama due. Tapi saya dah dekat hospital serah diri 😂. 2 kali induce ubat kot bawahhh. Tapi tak ada contraction 😂. Tengok esok tak ada juga masuk balon pula

2y trước

In Shaa Allah semoga dimudahkan yaa sis. Baby kita seronok lagi kat dalam 😂