Implanon side effect

Haii momies sape dekat sini rancang nak pasang implan/dah pasang implan. Saya otw nak pasang tapi bila ramai sngt cakap eleh nnti implan pon boleh mengandung jugak. Pasang implan sakit. Pasang implan banyak side effect. Sampai saye rasa mcm down kejap. Memang sebelumni merancang sendiri tapi apa salahnya saya nak double protect pasang implan? Memang betul ke akan jadi mcm yang org cakap tu ekk? Merancang salah tak merancang pon salah🤣🤦🏻‍♀️ #harapAdarespond #FTM

Implanon side effectGIF
18 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Saya lepas habis pantang terus pakai implan. Bg saya tak sakit langsung pun sbb alat tu dimasukkan bawah lengan. Terus terang saya bgtahu, even suami lepas dlm pun tak pregnant sampai 3tahun. Pakai implan ni tak payah dah nak memikir termengandung ke apa. Doc ada cakap yg 1 dlm 1000 org je akan pregnant kalau pakai implan. Mana2 perancang pun akan ganggu hormon. Mcm saya pakai implan, darah non stop keluar tp saya pergi klinik utk amik utk berhenti darah. Lagi satu, implan ni mudah, tak perlu nak pergi klinik ke apa utk follow up. 3tahun sekali je pakai, takyah pening pening dah😅Kalau ikut cakap org, semua cakap itu ini. Awk yg pakai, awk pakai utk protection awk sendiri. Waktu doc pasang tu pun, doc bius dulu. Takkan rasa sakit pun

Đọc thêm
3y trước

same goes to me.dah pasang,so far tenang ckit.kalau termegandung lagi,rezeki la tu 😂cuma period memang tergnggu.