FIRST BABY CZER, ANAK BELUM 2 TAHUN DA HAMIL

Hai mommy semua Siapa ada pengalaman? Boleh share dgn sy ?

8 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi
Thành viên VIP

Me.anak 1st skrg Bru je setahun 10 bulan.dh preggy kedua 33 weeks. xmerancang pon.merancang sndiri.xsangka lekat pdhal sllu tmbak luar😂hihi. Seblom dpt Tau preggy, 3 Hari demam tetiba.rsa lemah badan n kepala pening rasa nak pitam.kalau malam Ari,rsa nak muntah n xleh hidu bau.dah Mula risau.trus gi Watson's beli upt,sah preggy line dua2 terang.xpuas ati.gi klinik swasta utk check.buat upt skli lgi,pstif gak n scan.masa tu nmpak kantung je.repeat lgi sebulan scan kt swasta.nmpak heartbeat n janin 15 minggu.trus gi buka buku pink kt kk.nasib xkena mrah ngan nurse.nurse baik2 n dok pun ok.xmarah pon.cuma dorang nasihat soh jga dri n lepas Ni kena merancang.bulan depan apoinment ngan dok pakr utk check balik previous scar smada boleh normal or x.mudahan dipermudahkan bersalin normal nanti.teringin normal.anak 1st czer sbb poor progress.jalan buka sampai 4cm je tapi contraction dh 18 jam.ctg Naik trun.trpksa czer

Đọc thêm
7y trước

Alhamdulillah, tahniah mommy.. Tula nak tgok pengalaman mommy mcmna.. sy anak first baru 1 tahun 6 bulan.. second baby baru 6w 4d blm refer kk utk buka buku 😅.. hopefully, dpt nurse yg okey 😅.. semoga dipermudahkan segala urusan utk mommy bersalin nanti.. tq for your sharing mommy ❤️