tanda tanda bersalin

Hai mommies, bole share tak tanda2 korang nak bersalin dulu? Thanks..

28 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Anak pertama keluar lendir campur darah. Anak ke dua dgr bunyi mcm belon meletup dan itu bunyi air ketuban pecah.Keluar air ketuban warna gelap coklat mengalir laju Anak ke tiga tak ada tanda apa.. Tau2 check ctg dh ada konstraksi kuat pada alat bacaan ctg. Sb kebetulan kena czer tenghari, terus czer pagi emergency. Ikut nasib masing2.

Đọc thêm
4y trước

kalau lendir ja klur xda cmpur darah, itu tanda2 ka juga?? btw sya 37w5d