Newborn jatuh
Hai assalamualaikum nak tanya, umur anak saya 25 hari baring kat sofa dengan husb pukul 3 pagi sebab anak cranky. Then dua2 tertidur kat ruang tamu & saya dengan anak sulung kat bilik. Pukul 5 lebih saya tersedar & nampak anak meniarap kat carpet position macam katak. Saya review cctv dalam bilik takde detect baby nangis sepanjang 3am-5am. Nak fikir logic pulak, baby belum pandai gerak & macam mana boleh jatuh. Before jatuh kedudukan terlentang & lepas jatuh baby meniarap. Baby saya sejenis nangis yang kuat & jerit. Kalau nangis memang dengar sampai bilik. Tapi cctv takde detect dia nangis pun. Takkan mistik2 pulak kan? IF betul dia jatuh, better bawak hospital pagi ni atau esok? Takde kesan lebam calar dsb. Muntah pun takde.. ada tak yang berpengalaman macam ni? Risauu nya saya. Rasa macam jadi ibu yang gagal 😣 ##mohonbantujawab ##sharepengalaman #AskingAsAMom #newborn #jatuhkatil #jatuhsofa #babyjatuh

