Cuci Rahim ?

Hi expert mommies. ?‍♀️ Lepas bersalin kan, biasa org minum jamu ye utk cuci rahim? ? Sbb lepas je habis pantang, saya period waktu umur baby 2 bulan, then warna darah taklah pekat sgt, 1st day je merah, 2nd sampai habis seminggu dia yellowish brown. And bau dia ? masyaAllah. Bukan bau yg biasa.. mcm bau masa labour haritu hmmm ? ada tak lagi tips macamana nak cuci rahim ni. Sbb saya takminum jamu lepas baby bf, dia ruam, kesian ? siapa2 mommies berpengalaman harap beri bantuan dan kerjasama ?

Cuci Rahim ?
29 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Sy makan jamu jsd sis .. anak myusu boleh susu dada dia buat meriah sekali . Sy lepas amalkan tuu sengal badan sengugut ape semua hilang . Sebelum beli sy buat research dulu kat google pastu baru beli dgn perunding dia .. skunk rasa ok xde bauu pelik2 . Satu lgi sis kena jaga pemakanan tu kdg2 boleh berkait rapat .. kena pantang juga laa walau dah hbis pntang (tertentu shj)

Đọc thêm
7y trước

Dah lama . Since dah hbis pantang hingga baby dah 1y10m