40 WEEKS | 20 OCT 2019

Esok due, tapi masih belum ada tanda lagi.. Ada cara2 tak nak cepatkan bersalin.. tak nak kena induce ?? #buntingpelamin

19 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Saya sepatutnya due harini 3/4 tapi takda tanda lagi . Hari isnin kena serah diri 😞 ada cara pape tak hm saya pun taknak induce

6y trước

Tak tahu lah. Saya ikut cakap mak je. Hihi. Mak suruh makan, so saya rsa okay kat saya. Tu sy suggest dekat awak.