Kena paksa bersalin

EDD 26/4.. 25/4 kena warded Sbb gdm on diet.. Ada apa2 tips tak nak cepat bukaan? 😢 #firstchild

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Saya ada tgok sorang akak ni share kat tiktok. Time contraction dtg tu sis bnykkan bergerak atau berjalan. Jgn baring atas katil. Buat senaman squad ke, rapat tukit kaki atau gelek2 punggung kat depan katil. Moga kita semua dipermudahkan segala urusan bersalin ye sis, saya plak due lpas raya🤲🏻❤️

4y trước

Ni baru masuk ward. Belum kena induce and rasa apa2 contraction. Terima kasih ya. Semoga selamat bersalin juga 🥰