Please doakan saya

Dah jalan itik, dah minum air kelapa, dah squat. Any tips utk bagi cepat bersalin sblm 11hb ni. Kalau x..kena induce..😓. Please doakan saya bersalin cpt2 okay.

10 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Mas tarikh kita sama 11hb.saya pun harap bby kluar sblum 11 ni .sampai skrg x ada apa² tanda bby hanya mengeras je pastu ok blik.

3y trước

sama la takut kena induce je 😅macam² gaya dah buat tapi x ada apa² tanda.11hb ni last g klinik Klau x beranak juga ke hospital la jawapnya