Saya positif hamil 7minggu tapi tiba tiba Period

Bulan 12/2020 saya tidak period dan saya check UPT 3 kali. 3 kali UPT saya positif saya tak period sampai 6/1/2021 ada pendarahan mula2 saya fikir spotting awal kehamilan tapi semakin lama darah berterusan seperti haid. Saya scan 4/1 nampak ada kantung masih kecil dalam rahim. Kalau ikutkan tarikh last period saya . Saya disahkan hamil 7weeks. Tapi hari ni hari kedua saya mengalami pendarahan seperti haid. Saya comfius adakan saya mengandung atau tidak ya?

8 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

saya bru keguguran smlm kndung dh msk 11w 3hari.. kluar darah msa nk kncing ,sakit perut, g hosptal suruh balik,nurse ckp mybe flek, klu kluar drah byk bru dtg. dlm kol 4pg kluar darah penuh pad.. g hosptal dktor scan perut xnmpk.. dktr nk air kencing time nk kencing janin jatuh dlm bekas kencing..rasa nk pengsan.

Đọc thêm
Thành viên VIP

Pling sa takut kalu Ada pendarahan Masa hamil. 2 kli keguguran. hamil Kali ke tiga pun Ada pndrahan jg. Alhamdulillah ank skrng sdh 5 bln 17 Hari. Bgs trus ke hspitl sekiranya berlku pendarahn

4y trước

saya pun macam awak gugur 2kali, tp yg ketiga ni anak dah 1tahun lebih alhamdulillah..tau preggy saya jaga sebaik mungkin, awal2 pergi klinik, nanti dr bagi ubat kuatkan rahim..mula mula tu rasa takut jugak, sebab kita pernah gugur kan..

terima kasih semua nya.. saya dh pergi hospital.. saya kene muncung itik tu lepas muncung itik tu lg byk pendarahan.. saya x sakit perut mcm sengugut tu.. tapi ada ketulan darah keluar...

3y trước

lps kene muncung itik tu saya gugur

Kalau ada rasa sakit perut macam senggugut memulas dgan rasa nak buang air besar tu tanda² nak berlaku keguguran... Sentiasa check ada lendiran atau ketulan okay..

4y trước

Innalillahiwainalillahirojiin.. Semoga Allah kurniakan rezeki yg lebih baik untuk akak.. Kuatkan hati ye.. Suami kene selalu bagi support kat kita sebab emosi kita akan macam² datang... Pantang elok² jangan makan sebarangan nanti effect dimasa tua... Semoga rezeki akan dikurniakan rezeki lagi.. Tunggu 3-6 bulan baru rancang semula.. Bagi rahim betul² kuat..

Sure ke period ? Risau bleeding ja sis. Better pergi check. Saya sblom ni pun pregnant tapi ada keluar darah, terus pergi hospital. Esok tu sah saya gugur.

kalau ada pendarah skit pn..baik cepat pegi jumpa doctor..sy da. 3 kali pengalaman..then x de rezeki,gugur

4y trước

mula2 dia akan klua darag skit,sekali dgn sakit perut mcm sengugut..then lama2 darah tu makin banyak,then klua skali ketulan darah..kalau berdarag skit pn. walau setitik. baik pegi direct jumpa doctor..awk masih klua darah lg ke.. jumpa doctor utk pengesahan sbb body kita x sama

Pergi klinik sis. Bahaya

Thành viên VIP

boleh jumpa doktor