placenta previa
Awal kehamilan doctor diagnose low lying placenta.. semalam 28weeks doctor diagnose placenta previa type 2.. Ada sesiapa nak berkongsi pengalaman? Ada bleeding ke.. warded Masa kandungan brapa minggu... Bersalin Masa berapa minggu..

.saya masa 32 minggu ada turun darah sikit, doktor detect pp type 3..terus kena cucuk dexa 2x, sakitnya Allah je yang tahu..duduk wad 5 hari, sepatutnya kena sampai 36 minggu..dalam masa 5 hari tu, xde keluar darah, doktor pakar suruh balik..dah balik rumah, saya urut postnatal, banyak2 bed rest..positif selalu ye..doa hari2, pujuk baby pusing2 tu bawalah uri naik atas, kesian ibu ☺️..sekarang dah 36 minggu, alhamdulillah uri dah naik atas..insyaAllah boleh bersalin normal..tapi saya x kisah pun normal/czer..sebab dah 8 tahun tunggu, fikir baby keluar sihat je ❤️..
Đọc thêm

Got a bun in the oven