4week,tiada alahan

Assalamualaikum..normal ke 4w xde alahan,xde sakit breast,cuma nampk la puting tu besar sikit dari dlu..xde morning sickness, keputihan pn biasa je,sikit..yg rasa hanya sengal2 biasa kt ari2..tkut plk,biasa org lain ada alahan dan simptom lain..sy ni biasa je,ke awal sngt lgi? yg sy thu mak dan kakak sy dlu kuat alahan..sy ni mcm tertunggu2 ,tpi xde..First pregnancy

49 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Normal je wak. Rezeki latu takde alahan. Alahan ni jangan di mintak. Kang kena alahan nk mkn pon xboleh, lembik aje. Saya pon tgh pregnant dh 4 bulan kandungan. Alhamdulillah lngsung takde alahan dri awal pregnant. Baby okay je. Makan pon berselera. Bersyukur sgt patutnya takde alahan hehe

3y trước

alhamdulillah..sy bkn apa tkut ada yg xkena dgn baby je