Overdue 40w3d Gdm

Assalamualaikum mommies. Boleh bagi petua bukaan jalan dengan cepat. Dah admit hari due 28/8. Induce belon dah, Induce ubat pun dah. masih takde contraction. Bukaan baru 3.5cm je. Pleasee bagi suggestion😊 Terima kasih mommies🥰

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Wa'alaikumassalam mama! Memang scenario ni scary dan exhausting, especially dah lama tunggu. Tapi yang paling penting sekarang jumpa doktor atau midwife dalam hospital tu terus ye, mereka boleh assess situasi dan tengok apa next step yang terbaik untuk mama dan baby, khususnya dengan GDM history. Jangan dengar tips "bukaan cepat" dari sana-sini, setiap badan lain, dan doctor kat sana nampak full picture mama. Trust your medical team, okay mama. Hang in there.

Đọc thêm

Bt senaman squad,, kepak kupu2,, minum milo campur butter.. makan kurma .. jalan itik ke..