Bakal ibu sulung

Assalamuaalaikum ibu2 semua..maaf jika soalan saya ni agak keterlaluan..pernah tak ibu2 rasa was2 dalam hati yang kata betul ke aku ni mengandung..sedang dah pergi chek doktor dah buat chek upt semua positif..tapi rasa was2 dalam hati tu tetap ada..bukan sya tak bersyukur..sya bersyukur sangat sekirannya saya diberi peluang menjadi seorang ibu..sya tengok orang lain mengandung elok sja..kenapa sya sja ada perasaan macam tu#firstbaby #bantusharing

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

normal sis , stengah ibu mmg akan mngalami situasi mcm sis..lagi2 anak prtama ...kita bru sahaja nk dpt pngalaman ni...jadi sis kne keep positive , dont worry about future nanti..just kita prcaya diri kita yg kita boleh mnjadi ibu yang baik untuk anak dan keep in mind yang suami dan family sis sntiasa mnyokong dibelakang...jadi sis tak perlu risau apa²...keep positive iya sis , ...semoga sis dirahmati allah selalu..

Đọc thêm

kalau dah rezeki Allah nak bg sapalah kita utk menidakkan plak puan. Puan patut bersyukur Allah bg rezeki baby ada org lama kahwin tpi xda. So buanglah perasaan tu, puan sepatutnya happy dan jaga kandungan dengan baik.