32weeks 2day

assalam. nak tanya week keberapa dah boleh bersalin ? kalau boleh dh tk sabar ni ha, mommy2 kat sini bersalin weeks keberapa?sbb sy pelik 31week pun ade yg dah bersalin baby sihat je debab makna nya baby boleh kluar awal la kan? sebelum due date, boleh share tak?

 profile icon
Viết phản hồi
Hãy là người đầu tiên trả lời