318 Các câu trả lời
Alahan dgn suami hahaha... makan depan suami mesti tkde selera. Bau suami pun tk boleh 😂 hari2 suami kena marah
Sy kerap sakit belakang,cpt lapar especially waktu malam..mcm setiap dua jam mesti rasa lapar,kerap kencing juga..
harini masuk 12 weeks 2 days.br rasa loya.letih..sakit pinggang..mkn awal pn loya..xmkn pn loya..hidung sensitif.
saya mula rasa sengal sengal mcm cramp kene pms kat perut tapi sekejap sekejap..normal ke ? kita jadi risau pulak
Alahan berkurang .. cuma masih memilih bab makan .. masih xbole bau org masak .. kembung .. cramp .. peninggg ..
samelh dgn saye...bdan lemah letihhh jeee...still rase loye...nk nk klaw kluar bli brang rumh mesti mcm nk pitam je jdi
Alhamdulillah loya & muntah dah kurang... cuma cepat penat & ngantuk jela pastu nak makan je keje 😂😂
Mual dah makin hilang Selera makan dah ad sikit Makan tak blh trlalu kenyang Dah aktif dan suka berjalan jalan
sy 12 minggu 4 hari ..alhamdulilah alahan dh kurang, selera mkn ok je , cuma sakit pinggang dgn lenguh kaki je
saya 12weeks .. 1/2 hari sekarang ni asyik sakit perut yang teramat amat sakit sampai tak boleh nak tidur ...
Eva lean