Pampers anak

Antara drypers dengan huggies yang mana lagi best. Kalau ada yang ada experience dah pernah guna boleh bagi feedback. Tengah decide nak pilih antara dua ni 🤭

32 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

kalau newborn start ajar pakai pamper murah dulu mcm momohouse ka mcm kat shoppee . nnti dahh besar baru pakai yg mahal. bilaa tukar banyakk jenamaa pon kulit anak tak sensitif . pengalaman saya laa