Pampers anak
Antara drypers dengan huggies yang mana lagi best. Kalau ada yang ada experience dah pernah guna boleh bagi feedback. Tengah decide nak pilih antara dua ni 🤭
32 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
kalau newborn start ajar pakai pamper murah dulu mcm momohouse ka mcm kat shoppee . nnti dahh besar baru pakai yg mahal. bilaa tukar banyakk jenamaa pon kulit anak tak sensitif . pengalaman saya laa
Câu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến

