Pampers anak
Antara drypers dengan huggies yang mana lagi best. Kalau ada yang ada experience dah pernah guna boleh bagi feedback. Tengah decide nak pilih antara dua ni 🤭
32 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Saya dah pakai dua2. Dari segi harga tak beza jauh. Dari segi material saya personally rasa huggies lagi lembut. Dia yg penting sebenarnya penerimaan skin anak tu. Brand tu something. Tapi kalau tak sesuai kenalah try error brand lain. So kalau nak tukar diapers baru mmg risiko. But kalau first time mummy, jgn beli in bundle. Tgk serasi dgn kulit dulu.
Đọc thêmCâu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến


Waiting for dik baby