Ada tak momies 38w dah serah diri kat hsptal psal tknan drah tnggi..

Ada tak sama dengan saya.. Due date 18.1.2023..tp 3.1.23 dah kena serah diri kat hospital sbab tknn drah tggi.. Ada sama tak.. Doakan saya d permudahkan bersalin.. Rmai ckp induce ni skit dia lain sikit.. Jadi nerves plak..

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

apa² sis rasa sekarang ..saya kena monitor tekanan darah saja x ada darah tinggi ..risau pula