Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
Ada tak mommy yang pernah masa mengandung ada appoiment dengan pakar..Selalunya diorg cek apa je ye..sy gdm diet control..
Kene refer pakar pemakanan ke cmne mommy? Sy dulu pregnant gdm kene refer pakar pemakanan je.. de explain diet makanan untuk ibu gdm.. cara makan camtu je la.. bagi pamphlet.
instagram - bynuranisshuhaimy SAHM with two little dragons pot pet mama
Sy kena induce.. bagi sy check bukaan tu yg lagi sakit.. 😅
instagram - bynuranisshuhaimy SAHM with two little dragons pot pet mama