Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
22352 Người theo dõi
Start pada pukul 5 pagi .cirit- birit .. dah 3x sakit perut sebelah kanan???
Suddenly cirit-Birit
mkn ubat prednisolone semasa hamil
nk tnya ada tak yang mkn ubat prednisolone semasa mngndung? sy elergik dr bg ubat prednisolone.. nngndung 35 week.. ada apa2 kesan tk pada kndungan..
Asalmkum.semua.nak tnya sakit perut seblh kiri normal kh.kndungan 6bulan
#ingin thu#
Tak cukup gerakan bby
Siapa pernah alami..pukol 9 mlm bby tk cukup gerakan,pastu pergi hospital buat ctg elok pulak baby menendang nendang aktif nya😁 Dah terpaksa warded sehari,sebab dokter nak pantau
Epidural perlu atau tidak
Boleh share pengalaman ibu2 tentang epidural. perlu atau xperlu ambil, kos berapa di kerajaan@swasta.. Dan mcm mne epidural ni berfungsi..
Ada spotting brownish
Hai, nak tanya kalau kita ke hospital sebab spotting, hospital akan terus tahan ke atau mcmna?#SeriusTanya
Ade tak rawatan ape2 untk hilangkan sakit pingang ni,sye dh 25mggu,skala sakit ni rsa dh smpai 10
Bnyk rehat pn tetap sakit jugak😭nk buat mcm mne bg kurang sakit ye...nk hilang mmang xmngkin lah kan...
27 weeks baby kurang aktif
Hii nk tnya normal ke baby 27 weeks kurang aktif? Saya first time mom selalu overthinking dan risau😭 minggu dpn dah start kire gerak baby takutnya
HOSPITAL BERSALIN
Nak tanya, boleh ke kalau saya duduk negeri sembilan. Tapi nak bersalin putrajaya. Buka buku pink pun dekat cyberjaya (swasta) sebab kerja. Confuse lagi ni nak pilih hospital… 😭
Salam, saya nak bertanya klu 26 weeks, mmg ad rsa sakit pinggang n sakit bahagian kemaluan ke..
Firstpregnant