Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
18882 Người theo dõi
Selalu sakit perut
Setiap jam 2 malam perut saya akan sakit, ada pengalaman yg sama macam saya?
Stop BF sebab pregnant
Hi just nak meluah, I baru tau pregnant 2nd baby, 1st masih bf + fm, rasa sedih pula kena stop bf ank 1st sbb dr cakap takut ada awal contraction… huhu mommy lain stop atau teruskan?
Kk simpang pulai, perak
Ada tak ibu² pernah checkup dkt kk simpang pulai? Ok tak nurse dan urusan di kk tu? Review sikit boleh? Google review mcm x ok je
Sariawan bby 11m
Nak tanya mom2, kalau bby 11m ad sariawan (putih2 kt mulut bibir bhgian dlm) ada ubt atau tips??? Bby so far ok xnangis, baru kot #bantujawab #mohonbantujawab
Upt positive, baby kecil baru 11bulan
Masa anak 1st badan ok je pregnant Anam 2nd badan selalu sakit Ada ibu² berpengalman kalau ketiga atau seterusnya badan follow sakit jugak atau sebaliknya? Trauma bersalin x hilang lg, masih terkejut upt positive
Boleh nk thu pendapat korg
assalamualaikum.. Mumy2 semua.. nk tnye korg sikit .. sye tahun lepas bulan 8 bru lepas bersalin .. dan sekarang sye pregnant lg 5week+.. dh merancang tp rezeki allah nk bg kn... Tapi soalan nye... Korg akan jwan ape bile nurse cerewet n emosi bising yg korg pregnant lg???? Soalan 2 baby sekarang 11m perlu di berhnti kn breastfeeding atau boleh teruskan ye???
Pregnancy test
Dah seminggu perut kram n senggugut. Semalam patutnye period, tapi teringin nak check. Agak2 ini positif ke momy? 🥹
BUASIR TAHAP 3
Siapa ada pengalaman buasir? Sekarang 32w buasir luar tahap 3. Macam mana nak rawat dengan cepat risau nak meneran bersalin nanti huhu
............
มีมูกเลือดออกจากช่องคลอดต้องไปโรงบาลมั้ยค่ะ 40+2ค่ะ
Perancang 1st Mom Czer
Yang mana mommies dah amik perancang boleh share pilih yang mana? Nak ambik depo tapi masih trauma dgn jarum lepas czer ni…