Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
19746 Người theo dõi
Budak setahun dah boleh minum full cream kan?
Boleh tak suggestkan susu full cream yg takde gula tmbahan yg elok utk budak setahun sbb anak kita sembelit la minum full cream farm fresh.. terima ksih semua
Betul ke maggie ada bagi effect tak baik utk baby
Pregnant kalini kita asyik tak sihat lepastu tak lalu makan .. yg boleh masuk maggie je.. kita tau tak elok mkn maggie hari hari tp klau tak makn masuk angin truk asyik muntah muntah smpai takde apa nak dimuntahkn.. takpe ke eh masuk harini dah 4 hari berturut kita boleh telan maggie je .. maggie cup plak tu .. tkut nya ada effect kat baby😭
Kulit muka kasar
Mommy semua tahu tak produk apa yang sesuai untuk kulit muka anak ? Anak saya kulit kasar di bahagian muka. ##sharepengalaman #AskingAsAMom
Tak reti jalan lagi
Hyeee . First mom here . Anak saya baru 1tahun 1bulan . Normal tak kalau anak saya tak reti nak berjalan lagi ? Gigi sebatang pun tak tumbuh lagi 😭
Anak lambat jalan
Hi mommies. Saya first mom, jadi agak risau sikit. Anak saya 1 tahun 27 hari. Anak saya masih belum berjalan. Jalan pegang barang dari kiri ke kanan ja boleh. Nak berdiri tanpa pegang barang mcm almari ke apa, masih belum boleh. Normal ka ? #mohonbantujawabbunda
Pregnant test
Nak tanya.. Ada sapa2 nampk x.. Sya dh lewat period 13 hri..
Tanda awal kehamilan yang perna alami pls bantu
Guys ini positif atau negetif saya blm telat haid tanggal 7/8 baru jadwal haid iseng bngt mau tespek perut kram kram #mohonbantujawabbunda #firstmom
Baby setahun
Normal ke baby dah setahun asyik merengek? Kita risau🥹
Autisme bsby
Hi mommies nk tnya..ciri autisme mmg baby avoid eye contact ke..my baby sometimes avoid eye contact sometimes tak..and bila panggil pun sama, sometimes pandang sometimes tak kita nya risauu, klau baby yg ada masalah delay mcm mana pulk? Akan avoid eye contact jugk ke 🥹 please help TQ🙏🏻
Memang confen girl kan
Pinjam mata2 mommy nampk girl ke... Maaf la tnya lagi sbb saya sy mmng xpndai sgt tgk scan ni jgn kecam just nak tahu dan confen dgn momy2 kt sini je