Hi mum smua.Skrg sy 36w4d...Kebelakangan ni saya kerap lapar dan craving manis2 mcm tealive.. kebetulan raya haritu pun byk jugak mkn kuih raya , air manis lagi .. smlm sy jumpa pakar dkt hosp tp bkn psl gdm ke apa, tp psl bersalin nnt normal or czer sbb sblm ni sy czer.. sblm tu ada lah timbang berat , terkejut pula saya tgk penimbang tu berat saya naik 4.5kg dlm masa 2 mnggu.. bulan2 sblm ni berat saya naik paling2 pun 2kg je utk 2 mnggu.. Dulu first pregnancy tkde lah pulak naik mendadak mcmni tp ada gdm.. skrg gdm tkda tpi berat pula problem. Ke memang hujung2 ni berat akn naik cpt sbb baby pun cpt membesar ? baby scan skrg 2.8kg .. kalau naik byk mcm ni kemungkinan kena mnum air gula lagi ke ? #SeriusTanya #bantujawab #ingintahu
Đọc thêm

Assalamualaikum mommies🥰 nak bgtahu je, saya qieyla tukang urut wanita lps bersalin.... (confinement lady) & urut ii selain daripada berpantang pon ada (urut tradisional, aromaterapi, sakit kepala,tangas,sauna,lulur dan byk lagi) AREA REMBAU,SENAWANG,SEREMBAN,TAMPIN & MELAKA (masih ada kekosongan bulan 9,10,11,12 bg yg berminat utk booking) Boleh tekan link wasap di bawah utk detail/ tempahn👇🏻 http://www.wasap.my/60183163209/PAKEJ.PANTANG http://www.wasap.my/60183163209/SAYANAK.URUT
Đọc thêm


Baby bru 3 hri, bahaya tak kalau bby susu badan dia mnum & susu fm pon dia mnum ?? Sbb kt hospital dia tkdan bg bf nurse terus bg fm smpai hari dia kluar hospital.. #ingintahu #bantusharing stakat ni kencing berak dia normal tkde warna pelik2 tido pon lena nngis masa ckup jam nk susu je then tido blik
Đọc thêm

masalah air ketuban makin kurang
3 minggu lps bacaan 9, pastu minggu dpnnya jadi 7, skrg turun lagi jadi 6. Doktor tgh pantau dan nnt nk cucuk dexa sbb bila2 je boleh beranak.. ada sesapa tau ke faktor cmne boleh kurang ni? Nk kata leaking tkde pula rasa basah apa2. doakan saya mummiess, kalau mmg bacaan tk cantik ni doktor nk paksa beranak jgk.. tapi skrg ni dh tk kesah nk czer ke normal, asalkan baby keluar sihat sempurna je #firstmom
Đọc thêm
