Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
21728 Người theo dõi
Hidung berdarah
Normal ye klu da Trimester 3 ni hidung kerap berdarah? Sy ade bace artikel kate normal.kot ade ibu² mcm sy jgk#firstmom #ingintahu
Nak tanyak...
normal ibu mengandung ni batok...#ingintahu #bantujawab
36weeks 3days
Siapa sini pernah bersalin di hosp seberang jaya ? Hosp sana ok ke ? Sy plan nkp situ tp ad dgr2 katil xcukup la apa la. Btul ke ?
Berat baby 2.3 shj sedangkan sdh 36 weeks
Hi moms, ada x sesiapa Tau cara tanggani mslh ni sbb Msa dktr scan ank Sy berat 2.3 ja jdi dktr risau sbb bby kecil smpaikan Sy d srh scan balik ke hospital pakar.. ada x sesiapa Tau cara bagi normal berat baby sy.. risau sngt sbb ank pertama.🥺
Positif GBS
Pregnant 34 w skrng. Dikesan +ve gbs masa kandgan 20 w +. Selama ni ada discharge jernih keluar. Tapi dlm 2-3 hari ni discharge yg keluar warna putih and agak banyak dari biasa. Normal ke x ye? Klu ada mommy yg sama case dgn sy minta advice pls. Tq #firstmom #adviceappreciated
Contraction
Hi, nk tanya. Saya firstmom. Boleh ke any mom yg da bersain explain secara mudah mcm mana nk bezakan braxton hick atau false contraction dgn true labor yg mmg da time utk bersalin ye? Atau mmg semua mommy akan pecah air ketuban and turun tanda yg lendir darah tu? Saya skrg da 35 minggu dan bahagian atas perut da mula rasa kosong
Third trimester
37week boleh makan nenas tak? Actually dah makan hampir sebiji nenas saiz kecik. Takde effect apa apa kat baby kan?#ingintahu
3rd Trimester
Hi momies, normal ke dah 33 weeks kadang rasa ngilu, sakit dkt bahagian ari ari? sakit pinggang, & sometimes perut mengeras. saya first mom 🥺
Baby pramatang bawah 2kg
Salam mommies,nak tanya pengalaman baby prmatang cepat naik badan tk ye?patut sediakan banyak baju newborn tak?
Spotting 36 week
Hai mommy, nk tnya normal ka dh 36w nih kluar lendir jernih cmpur dgn spotting darah. Seram saya nih, kene pi cek doktor ka? #firstmom #SeriusTanya