Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
21720 Người theo dõi
TM3 boleh ke kalau saya makan ubat cacing?
Perut mengeras 37week
Hi mommies semua nak tanya saya dah 37week perut selalu mengeras tapi tak sakit cuma sakit kat bawah tu je lah bila nak jalan n mengiring time tido. Itu tanda2 nak bersalin ke. Saya first mom tak tahu sangat. Terima kasih
Selamat malam semua
Nak tanya,betul ke kalau koyak di bahagian bawah tu di jahit hidup hidup tak di bagi bius?
Tanda² nak bersalin
Macam mana ibu² boleh detect untuk beranak awal ye? Share share lah sikit pengalaman bersalin awal dari edd..saya dulu 40 minggu 3 hari nak kene serah diri dah..mujur baby nak kelua sendiri
Hi,nak tanya ada tak tips nak maintain kan badan lepas pantang? Sebab kita ni jenis badan cepat naik🤭
tips bersalin
haii mommies2 , ap sj ye tips untuk bersalin / contraction . dah 37 weeks tak larat dah#SeriusTanya
Kerap terkencing/terkucil
Currently 34 weeks. Tiba2 terjangkit batuk dgn anak sedara jadi sy mudah nk terkucil bila batuk kuat sgt. Ad tak mommies yg mcm sy and is it normal nk terkucil? I paham mmg rasa kerap nk kencing. #ingintahu #firstmom
Perut Mengeras dan Sakit
Saya 36 minggu sekarang. Harini rasa perut mengeras campur rasa sakit . Normal ke tu ? Atau itu tanda contraction? Sakit tu rasa dekat bahagian atas perut dgn tepi2 perut. Boleh tahu tk kenapa saya first baby😅#ingintahu #bantujawab
Susu pertama
Nak tanya mommies semua.. Susu badan akan kluar lpas bersalin atau seblum bersalin?? Sbb ada kawan kata dr 28w pun boleh kluar susu... Sy 1st time mngandung.. 34w x dak apa2 kluar pun... Perlu risau ka?
Pilihan perancang keluarga
Hi mommy nak tanya peracang apa yang ok & tak drop kan susu ? Cocok Depo atau makan pill ? #firstmom