Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
21716 Người theo dõi
Preg 36w, kerap kebas paha sblh kiri..siapa mcm ni..btl2 x selesa..😟 huuhuhu...mlm pun kerap kebas.
#ingintahu
Posisi tidur
Sejak masuk 3rd trimester ni, susah nau nk tdo. Kalau tdo kena mengiring ke kanan ja, kalau ke kiri rasa mcm x ckup nafas 😟 org kata tdo lbh baik mengiring ke kiri kan tp ntah la x slesa sungguh 😆ada x yg sama mcm sy?? Hehee #37wks
36week masih tak kemas baju hospital.
Penat sangat kerja 7 pg balik 6 ptg.. Balik rumah masak, uruskan anak yg 1 tahun 5 bulan tu.. Kemas rumah setiap hari sbb jenis tak boleh tengok rumah bersepah, basuh baju setiap hari..kadang2 mengamuk sebab terlalu penat..
Dah masuk 39w tapi belum ada tanda tanda nak bersalin
Dah masuk 39w tapi bby tkmau kluar lgi..dah tak larat nk usung perut ni dh..dengan nk kena ulang hari2 check up dekat klinik desa sbb berat dok naik naik..tapi yg lain semua ok takdak mslah bby pun ok ..hmm bila la bby nk kluar 🥲
induce belon
sapa ade pengalaman induce belon? saya dh induce dri jam6 pagi sampai lah skrg dh 8 jam tak rasa contraction sgt … rasa macam sengugut jee tu pun jarang2 . risau bukaan tkde jee sb tk rse skit sgt😭
Ada tak momy yg ad positif gbs lahir normal or czer ea blh share?bby ok ke sy tgh risau sbb ad gbs
Gbs positive
Suka minum air berais
Hai mommies. Nak tanya, skrg sy dah 37w and selalu jugak nak minum air berais. Ada effect sampingan ke nanti? Cuaca panas sgt skrg. Tak tahan tengok air sejuk 🫠 #ingintahu
Preggy 35w
Nak tanya.. normal ke rasa kpala berat,kurang slera makan dan kdang² rasa mcm mual...mood jgn ckap la ke laut dah ni...#bantujawab #SeriusTanya
perut mengeras & cirit tapi tak sakit
kol 4 pagi perut mengeras lepastu g tandas nak buang air kencing tiba coroi pula 😂 tapi tak sakit , tanda nak bersalin ke ?
nak tanya sikit
hi nak tanya kalau air ketuban kurang dari bacaan normal memang kena paksa bersalin ke ? sebab tdi pergi pakar lepas scan je doc kata air ketuban sikit and kena tahan petang ni juga